Tuesday 8 October 2013

Samsung ke Lenovo

Aduhai, downgrade ke aku nie. Dah setahun lebih pakai Samsung, tetiba jer rasa nak pakai Lenovo. Tidak-tidak, sebenarnya aku upgrade dia punya kelebaran display 1 inci je ke ber inci-inci.

                                             

Samsung 1 inci aku

Ini semua kerana aku perlukan internet untuk melihat blog ini, dan cuba untuk update status Facebook aku sekerap yang mungkin. Dan hasilnya telah aku beli Lenovo ini di Plaza Lowyat
                                        
                                         

Lenovo aku bersaiz inci-inci

First time beb aku pakai  smartphone dalam hidup aku, dan tentulah jenuh aku bertanya kat orang macam mana nak gunakan. Yang menjadi mangsa aku adalah rakan-rakan opis di Rawang. Tanpa segan-silu aku bertanya apa function setiap apps yang ada. Sampai hari ini pon aku masih menggodek smartphone ini.

Plan data aku tak cari lagi. Pendapat korang apa yang murah dan best?

















No comments:

Post a Comment